6.7.17
טיסה לאתונה ולינה במלון חצי שעה נסיעה משדה התעופה.
מלון קסום בשכונה בעיר, חצי שעה נסיעה צפונה משדה התעופה על הכביש. המטרה היתה להתקדם ולחסוך קצת מהנסיעה של הבוקר.
7.7.17
נסיעה מאתונה ל karpenisi. בדרך עברנו בכפרים קטנים ויפים, הדרך ארוכה ומאד יפה. יצאנו ב 9 מאתונה ונסענו עד 2. בדרך עצרנו לקפה , קנינו פירות טעימים וקפה קר חזק. ראינו קיני חסידות מוכנים על עמודים ובהן חסידות מקננות. נסענו כארבע שעות והגענו בצהרים למלון שלנו.
המלון שלנו צופה על קרפניסי מלמעלה. שמו view viladge והוא יושב מעל כל הישובים בסביבה. בריכת השחייה צופה על הנוף. מלון מהממם ביופיו. חדר מרווח עם חלון עצום לנוף.
קישור למלון
בקרפיניסי עצרנו לקנות בקבוקי שתייה בסופרועלינו למעלה למלון. במלון יש מטבח מאובזר אבל אין קומקום. יש פרקולטור ומכונת אספרסו, כדאי להביא קפסולות אם אוהבים. ירדנו לבריכה החמודה שמתחת לחדר. מיד הגישו לנו כוסות מים קרים. הטמפ 36 מעלות. חם ממש!
בשעה 6 וחצי יצאנו באוטו לכפר maglochorio במרחק 12 ק"מ מקרפניסי. שם עשינו הליכה קצרה במסלול לאורך נחל קטן והסתובבנו קצת בכפר היפה. בדרך חזרה עצרנו בטברנה על הדרך ואכלנו ארוחת ערב. הטמפ התחילו לרדת והיה נעים .
8.7.17
טיול גיפ
Chilinolioכנראה ת
Depobama שני נהרות
טיול גיפ עם בחור חמוד בשם לברוס .
ראינו את האגמים הגדולים שנוצרו בעקבות בנייה של סכר גדול,
נסענו בכפרים יפים שחלקם ממש נטושים. להר chinkel ולמערה השחורה.
לברוס לקח אותנו לאכול גירוס טעים בקרפיניסי והמליץ לנו על מסעדה ביציאה ממגלוחוריו, בערב אחרי סיבוב קצר בככר של קרפניסי וברחובות היפים שסביבה, נסענו שוב למגלוחוריו למסעדה שאכן היתה משובחת. חובה לאכול את עוגת החלב!
9.7
בבוקר יצאנו לכיוון אריסטי. מדריך הגיפים הראה לנו דרך שעוברת מעל גשר באזור של אגמים כחולים יפיפיים. רשמנו בוויז ומשם המשכנו לארטא וליונינה. ביוניניה עשינו סיבוב קטןליד האגם ראינו את המצודה העתיקה מבחוץ והמשכנו לאריסטי. הדרך נמשכה עד אחהצ והגענו למלון המשובח שלנו. רחצה קצרה בבריכה וירדנו לטברנה המקסימה מתחת למלון שם אכלנו כל ערב בימים הבאים. חשוב לדעת שאין באזור אפילו מכולת. אם רוצים חלב או פרי אין איפה לקנות. באריסטי חיים מאה אנשים יש שם בעיקר מלונות ישראלים ואמריקאים מטיילים.
ביום הראשון טיילנו בכפרי זגוריה ובגשרים היפים. ישבנו ב kipi בטברנה יפה בצהרים. היה חם מאד קרוב ל 40 מעלות. בארבע הגענו לתצפית האחרונה היפיפיה beloi שם חונים והולכים 20 דק עד קצה המצוק. מאד יפה! למרות החום היה נעים יחסית לטייל במסלול הזה בגלל הרוח. מראה מרשים!!!
למחרת בבוקר עשינו הליכה קצרה מהגשר שמתחת לאריסטי לאורך הנהר. היה יפה ונעים. עלינו לפפיגו ומשם למיקרו פפיגו. בשניהם טיילנו ברגל מאד יפה והתצפיות משם מרהיבות. בדרך למטה עצרנו בגבי המים. 5 דק הליכה מהכביש. יש שם בריכה מלאכותית היו שם מקומיים שהתרחצו ושחו למרות הקור של המים. אנחנו טילנו טבלנו רגליים וירדנו חזרה לפפיגו. משם המשכנו לרפטינג. הזמנו דרך המלון ראפטינג של טרקינג. הגענו לשם נתנו לנו קסדות ואפודות ונסענו באוטובוס לנק ההתחלה. מתחת לגשר של אריסטי. שם חילקו אותנו ל 2 סירות קיבלנו הנחיות והיה מדריך בכל סירה שנתן הוראות
Hotel enalion
טיסה לאתונה ולינה במלון חצי שעה נסיעה משדה התעופה.
מלון קסום בשכונה בעיר, חצי שעה נסיעה צפונה משדה התעופה על הכביש. המטרה היתה להתקדם ולחסוך קצת מהנסיעה של הבוקר.
המלון coco-mat hotel nafsika מעולה, נקי ומקסים ביופיו
נסיעה מאתונה ל karpenisi. בדרך עברנו בכפרים קטנים ויפים, הדרך ארוכה ומאד יפה. יצאנו ב 9 מאתונה ונסענו עד 2. בדרך עצרנו לקפה , קנינו פירות טעימים וקפה קר חזק. ראינו קיני חסידות מוכנים על עמודים ובהן חסידות מקננות. נסענו כארבע שעות והגענו בצהרים למלון שלנו.
המלון שלנו צופה על קרפניסי מלמעלה. שמו view viladge והוא יושב מעל כל הישובים בסביבה. בריכת השחייה צופה על הנוף. מלון מהממם ביופיו. חדר מרווח עם חלון עצום לנוף.
קישור למלון
בקרפיניסי עצרנו לקנות בקבוקי שתייה בסופרועלינו למעלה למלון. במלון יש מטבח מאובזר אבל אין קומקום. יש פרקולטור ומכונת אספרסו, כדאי להביא קפסולות אם אוהבים. ירדנו לבריכה החמודה שמתחת לחדר. מיד הגישו לנו כוסות מים קרים. הטמפ 36 מעלות. חם ממש!
8.7.17
טיול גיפ
Chilinolioכנראה ת
Depobama שני נהרות
טיול גיפ עם בחור חמוד בשם לברוס .
ראינו את האגמים הגדולים שנוצרו בעקבות בנייה של סכר גדול,
נסענו בכפרים יפים שחלקם ממש נטושים. להר chinkel ולמערה השחורה.
לברוס לקח אותנו לאכול גירוס טעים בקרפיניסי והמליץ לנו על מסעדה ביציאה ממגלוחוריו, בערב אחרי סיבוב קצר בככר של קרפניסי וברחובות היפים שסביבה, נסענו שוב למגלוחוריו למסעדה שאכן היתה משובחת. חובה לאכול את עוגת החלב!
9.7
בבוקר יצאנו לכיוון אריסטי. מדריך הגיפים הראה לנו דרך שעוברת מעל גשר באזור של אגמים כחולים יפיפיים. רשמנו בוויז ומשם המשכנו לארטא וליונינה. ביוניניה עשינו סיבוב קטןליד האגם ראינו את המצודה העתיקה מבחוץ והמשכנו לאריסטי. הדרך נמשכה עד אחהצ והגענו למלון המשובח שלנו. רחצה קצרה בבריכה וירדנו לטברנה המקסימה מתחת למלון שם אכלנו כל ערב בימים הבאים. חשוב לדעת שאין באזור אפילו מכולת. אם רוצים חלב או פרי אין איפה לקנות. באריסטי חיים מאה אנשים יש שם בעיקר מלונות ישראלים ואמריקאים מטיילים.
ביום הראשון טיילנו בכפרי זגוריה ובגשרים היפים. ישבנו ב kipi בטברנה יפה בצהרים. היה חם מאד קרוב ל 40 מעלות. בארבע הגענו לתצפית האחרונה היפיפיה beloi שם חונים והולכים 20 דק עד קצה המצוק. מאד יפה! למרות החום היה נעים יחסית לטייל במסלול הזה בגלל הרוח. מראה מרשים!!!
למחרת בבוקר עשינו הליכה קצרה מהגשר שמתחת לאריסטי לאורך הנהר. היה יפה ונעים. עלינו לפפיגו ומשם למיקרו פפיגו. בשניהם טיילנו ברגל מאד יפה והתצפיות משם מרהיבות. בדרך למטה עצרנו בגבי המים. 5 דק הליכה מהכביש. יש שם בריכה מלאכותית היו שם מקומיים שהתרחצו ושחו למרות הקור של המים. אנחנו טילנו טבלנו רגליים וירדנו חזרה לפפיגו. משם המשכנו לרפטינג. הזמנו דרך המלון ראפטינג של טרקינג. הגענו לשם נתנו לנו קסדות ואפודות ונסענו באוטובוס לנק ההתחלה. מתחת לגשר של אריסטי. שם חילקו אותנו ל 2 סירות קיבלנו הנחיות והיה מדריך בכל סירה שנתן הוראות
Hotel enalion










